G. DENKTAŞ ŞAKAR And A. G. CERİT, "Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi," In Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi , İstanbul: Beta Basım Yayın Dağıtım, 2016, pp.297-324.
DENKTAŞ ŞAKAR, G. And CERİT, A. G. Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi. 2016. In Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi , Beta Basım Yayın Dağıtım, İstanbul, 297-324.
DENKTAŞ ŞAKAR, G., & CERİT, A. G., (2016). Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi. Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi (pp.297-324), İstanbul: Beta Basım Yayın Dağıtım.
DENKTAŞ ŞAKAR, GÜL, And AYŞE GÜLDEM CERİT. "Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi." In Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi , 297-324. İstanbul: Beta Basım Yayın Dağıtım, 2016
DENKTAŞ ŞAKAR, GÜL D. And CERİT, AYŞE G. . "Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi." Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi , Beta Basım Yayın Dağıtım, 2016, pp.297-324.
DENKTAŞ ŞAKAR, G. And CERİT, A. G. (2016) "Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi", Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi . İstanbul: Beta Basım Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜL DENKTAŞ ŞAKAR And author ={AYŞE GÜLDEM CERİT}, chaptertitle={Uluslararası Alan İndekslerinde Türkiye Pazarlama Yazını Analizi}, booktitle={ Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi}, publisher={Beta Basım Yayın Dağıtım}, city={İstanbul},year={2016} }