Atıf Formatları
Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. Aydın And B. SAVAŞ, "Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi," 1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , İzmir, Turkey, pp.151-166, 2019

Aydın, O. And SAVAŞ, B. 2019. Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi. 1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (İzmir, Turkey), 151-166.

Aydın, O., & SAVAŞ, B., (2019). Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi . 1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.151-166). İzmir, Turkey

Aydın, Osman, And BEHSAT SAVAŞ. "Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi," 1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Turkey, 2019

Aydın, Osman And SAVAŞ, BEHSAT. "Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi." 1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , İzmir, Turkey, pp.151-166, 2019

Aydın, O. And SAVAŞ, B. (2019) . "Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi." 1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , İzmir, Turkey, pp.151-166.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Osman Aydın And author={BEHSAT SAVAŞ}, title={Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi}, congress name={1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={151-166} }