F. Özdal And Ö. Bardakoğlu, "Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.241-278, 2017
Özdal, F. And Bardakoğlu, Ö. 2017. Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.2 , 241-278.
Özdal, F., & Bardakoğlu, Ö., (2017). Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, 241-278.
Özdal, Fatma, And ÖVÜNÇ BARDAKOĞLU. "Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği," Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, 241-278, 2017
Özdal, Fatma And Bardakoğlu, ÖVÜNÇ. "Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.241-278, 2017
Özdal, F. And Bardakoğlu, Ö. (2017) . "Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği." Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.15, no.2, pp.241-278.
@article{article, author={Fatma Özdal And author={ÖVÜNÇ BARDAKOĞLU}, title={Konaklama İşletmelerinde Şikâyet Yönetim Süreci-Bilgi Yönetimi İlişkisi: Çeşme Örneği}, journal={Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={241-278} }