B. Cantürk Günhan And N. Başer, "Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2, pp.591-608, 2009
Cantürk Günhan, B. And Başer, N. 2009. Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2 , 591-608.
Cantürk Günhan, B., & Başer, N., (2009). Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2, 591-608.
Cantürk Günhan, BERNA, And Neşe Başer. "Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2, 591-608, 2009
Cantürk Günhan, BERNA C. And Başer, Neşe. "Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2, pp.591-608, 2009
Cantürk Günhan, B. And Başer, N. (2009) . "Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.2, pp.591-608.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN And author={Neşe Başer}, title={Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Oturumlarında Öğrencilerin Kazandığı Beceriler}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2009, pages={591-608} }