D. Çetingöz And S. S. Yıldırım Doğru, "Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , no.12, pp.187-202, 2017
Çetingöz, D. And Yıldırım Doğru, S. S. 2017. Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , no.12 , 187-202.
Çetingöz, D., & Yıldırım Doğru, S. S., (2017). Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , no.12, 187-202.
Çetingöz, DUYGU, And SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU. "Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi," Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , no.12, 187-202, 2017
Çetingöz, DUYGU And Yıldırım Doğru, SAFİYE S. . "Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , no.12, pp.187-202, 2017
Çetingöz, D. And Yıldırım Doğru, S. S. (2017) . "Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi." Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , no.12, pp.187-202.
@article{article, author={DUYGU ÇETİNGÖZ And author={SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU}, title={Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi}, journal={Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={187-202} }