C. İŞCİ, "İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma," 3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.29, 2022
İŞCİ, C. 2022. İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma. 3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 29.
İŞCİ, C., (2022). İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma . 3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (pp.29). İzmir, Turkey
İŞCİ, CENAN. "İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma," 3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2022
İŞCİ, CENAN İ. . "İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma." 3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.29, 2022
İŞCİ, C. (2022) . "İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma." 3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Turkey, p.29.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CENAN İŞCİ KARAMEŞE}, title={İki Dilli ve Tek Dilli Öğrencilerin Duyuşsal Özellikleri: PISA 2018 Verisine Dayalı Bir Karşılaştırma}, congress name={3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2022}, pages={29} }