S. YÜKÇÜ Et Al. , "Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti," 6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Niğde, Turkey, pp.576-584, 2019
YÜKÇÜ, S. Et Al. 2019. Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti. 6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , (Niğde, Turkey), 576-584.
YÜKÇÜ, S., YÜKÇÜ, C., & İÇERLİ, M. Y., (2019). Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti . 6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ (pp.576-584). Niğde, Turkey
YÜKÇÜ, SÜLEYMAN, CANAN YÜKÇÜ, And MUSTAFA YILMAZ İÇERLİ. "Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti," 6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Niğde, Turkey, 2019
YÜKÇÜ, SÜLEYMAN Et Al. "Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti." 6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Niğde, Turkey, pp.576-584, 2019
YÜKÇÜ, S. YÜKÇÜ, C. And İÇERLİ, M. Y. (2019) . "Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti." 6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , Niğde, Turkey, pp.576-584.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SÜLEYMAN YÜKÇÜ Et Al. }, title={Müşteri Kalitesinin Kalite Maliyeti}, congress name={6. ULUSLARARASI MUHASEBE VE FİNANS ARAŞTIRMALARI KONGRESİ}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2019}, pages={576-584} }