S. KESTANE, "Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği," SOBİDER , vol.2, no.5, pp.95-113, 2015
KESTANE, S. 2015. Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği. SOBİDER , vol.2, no.5 , 95-113.
KESTANE, S., (2015). Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği. SOBİDER , vol.2, no.5, 95-113.
KESTANE, SERPİL. "Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği," SOBİDER , vol.2, no.5, 95-113, 2015
KESTANE, SERPİL. "Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği." SOBİDER , vol.2, no.5, pp.95-113, 2015
KESTANE, S. (2015) . "Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği." SOBİDER , vol.2, no.5, pp.95-113.
@article{article, author={SERPİL KESTANE}, title={Belediye İşletmelerinde İçsel Pazarlama Anlayışı ve İç Müşteri Memnuniyeti İZDENİZ AŞ Örneği}, journal={SOBİDER}, year=2015, pages={95-113} }