F. ÜNAL Et Al. , "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği," The Journal of International Educational Sciences , 2021
ÜNAL, F. Et Al. 2021. Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği. The Journal of International Educational Sciences .
ÜNAL, F., UĞURLU AKBAY, H. E., YILDIRIM DOĞRU, S. S., Arvas, E., & Gültekin, U., (2021). Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği. The Journal of International Educational Sciences .
ÜNAL, FÜSUN Et Al. "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği," The Journal of International Educational Sciences , 2021
ÜNAL, FÜSUN Et Al. "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği." The Journal of International Educational Sciences , 2021
ÜNAL, F. Et Al. (2021) . "Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği." The Journal of International Educational Sciences .
@article{article, author={FÜSUN ÜNAL Et Al. }, title={Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylere Gün-lük Yaşam Becerilerinin Öğretiminde Ar-tan Bekleme Süreli Öğretim Yönteminin Etkililiği}, journal={The Journal of International Educational Sciences}, year=2021}