A. C. TÖZ Et Al. , "Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması," III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.289-306, 2016
TÖZ, A. C. Et Al. 2016. Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması. III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 289-306.
TÖZ, A. C., ARABELEN, G., ATİK, O., & Akaltan, C., (2016). Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması . III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu (pp.289-306). İzmir, Turkey
TÖZ, ALİ Et Al. "Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması," III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2016
TÖZ, ALİ C. Et Al. "Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması." III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.289-306, 2016
TÖZ, A. C. Et Al. (2016) . "Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması." III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.289-306.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ CEMAL TÖZ Et Al. }, title={Marina Hizmetlerinin Müşteri Memnuniyeti Açısından Değerlendirilmesi: Bir Marina Uygulaması}, congress name={III. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2016}, pages={289-306} }