D. Kaya And C. KEŞAN, "İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi," International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , vol.3, no.2, pp.38-47, 2014
Kaya, D. And KEŞAN, C. 2014. İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , vol.3, no.2 , 38-47.
Kaya, D., & KEŞAN, C., (2014). İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi. International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , vol.3, no.2, 38-47.
Kaya, Deniz, And CENK KEŞAN. "İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi," International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , vol.3, no.2, 38-47, 2014
Kaya, Deniz And KEŞAN, CENK. "İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi." International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , vol.3, no.2, pp.38-47, 2014
Kaya, D. And KEŞAN, C. (2014) . "İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi." International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education , vol.3, no.2, pp.38-47.
@article{article, author={Deniz Kaya And author={CENK KEŞAN}, title={İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler İçin Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi}, journal={International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education}, year=2014, pages={38-47} }