B. Cantürk Günhan And N. Başer, "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.119-134, 2008
Cantürk Günhan, B. And Başer, N. 2008. Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1 , 119-134.
Cantürk Günhan, B., & Başer, N., (2008). Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, 119-134.
Cantürk Günhan, BERNA, And Neşe Başer. "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, 119-134, 2008
Cantürk Günhan, BERNA C. And Başer, Neşe. "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.119-134, 2008
Cantürk Günhan, B. And Başer, N. (2008) . "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.1, pp.119-134.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN And author={Neşe Başer}, title={Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin matematiğe yönelik tutumlarına ve başarılarına etkisi}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={119-134} }