F. H. Özcan And P. ÖZKAN, "Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi," In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar , Ankara: Bilgin Kültür Sanat YAyınları, 2023, pp.2088-2102.
Özcan, F. H. And ÖZKAN, P. Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi. 2023. In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar , Bilgin Kültür Sanat YAyınları, Ankara, 2088-2102.
Özcan, F. H., & ÖZKAN, P., (2023). Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi. Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar (pp.2088-2102), Ankara: Bilgin Kültür Sanat YAyınları.
Özcan, Fatma, And PINAR ÖZKAN. "Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi." In Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar , 2088-2102. Ankara: Bilgin Kültür Sanat YAyınları, 2023
Özcan, Fatma H. And ÖZKAN, PINAR. "Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi." Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar , Bilgin Kültür Sanat YAyınları, 2023, pp.2088-2102.
Özcan, F. H. And ÖZKAN, P. (2023) "Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi", Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar . Ankara: Bilgin Kültür Sanat YAyınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Fatma Han Özcan And author ={PINAR ÖZKAN}, chaptertitle={Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar}, publisher={Bilgin Kültür Sanat YAyınları}, city={Ankara},year={2023} }