Ç. Toprak Et Al. , "Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.5, no.1, pp.39-59, 2014
Toprak, Ç. Et Al. 2014. Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.5, no.1 , 39-59.
Toprak, Ç., Uğurel, I., & Tuncer, G., (2014). Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.5, no.1, 39-59.
Toprak, Çağla, IŞIKHAN UĞUREL, And Gökçe Tuncer. "Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.5, no.1, 39-59, 2014
Toprak, Çağla Et Al. "Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.5, no.1, pp.39-59, 2014
Toprak, Ç. Uğurel, I. And Tuncer, G. (2014) . "Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.5, no.1, pp.39-59.
@article{article, author={Çağla Toprak Et Al. }, title={Öğretmen adaylarının geliştirdikleri matematik öğrenme etkinliklerinin seçilen konu amaç uygulama şekli bileşenleri açısından analizi}, journal={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2014, pages={39-59} }