E. ÖZGÜL And N. DEVEBAKAN, "Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, pp.93-115, 2005
ÖZGÜL, E. And DEVEBAKAN, N. 2005. Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2 , 93-115.
ÖZGÜL, E., & DEVEBAKAN, N., (2005). Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, 93-115.
ÖZGÜL, ENGİN, And NEVZAT DEVEBAKAN. "Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma," Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, 93-115, 2005
ÖZGÜL, ENGİN And DEVEBAKAN, NEVZAT. "Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, pp.93-115, 2005
ÖZGÜL, E. And DEVEBAKAN, N. (2005) . "Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma." Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.2, pp.93-115.
@article{article, author={ENGİN ÖZGÜL And author={NEVZAT DEVEBAKAN}, title={Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2005, pages={93-115} }