E. Aksoy And S. NARLI, "Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.47, pp.134-156, 2019
Aksoy, E. And NARLI, S. 2019. Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.47 , 134-156.
Aksoy, E., & NARLI, S., (2019). Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.47, 134-156.
Aksoy, Esra, And SERKAN NARLI. "Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.47, 134-156, 2019
Aksoy, Esra And NARLI, SERKAN. "Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.47, pp.134-156, 2019
Aksoy, E. And NARLI, S. (2019) . "Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.47, pp.134-156.
@article{article, author={Esra Aksoy And author={SERKAN NARLI}, title={Öğretim Elemanlarının Matematiksel İspatın Önemine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={134-156} }