K. ÇELİK And B. ÇAVAŞ, "Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ," Ege Eğitim Dergisi , vol.13, no.2, pp.50-75, 2012
ÇELİK, K. And ÇAVAŞ, B. 2012. Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ. Ege Eğitim Dergisi , vol.13, no.2 , 50-75.
ÇELİK, K., & ÇAVAŞ, B., (2012). Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ. Ege Eğitim Dergisi , vol.13, no.2, 50-75.
ÇELİK, KEMAL, And BÜLENT ÇAVAŞ. "Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ," Ege Eğitim Dergisi , vol.13, no.2, 50-75, 2012
ÇELİK, KEMAL And ÇAVAŞ, BÜLENT. "Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ." Ege Eğitim Dergisi , vol.13, no.2, pp.50-75, 2012
ÇELİK, K. And ÇAVAŞ, B. (2012) . "Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ." Ege Eğitim Dergisi , vol.13, no.2, pp.50-75.
@article{article, author={KEMAL ÇELİK And author={BÜLENT ÇAVAŞ}, title={Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ}, journal={Ege Eğitim Dergisi}, year=2012, pages={50-75} }