T. BUCAK And H. ÖZARSLAN, "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği," Journal of Social Sciences and Humanities Researches , vol.17, no.36, pp.1-28, 2016
BUCAK, T. And ÖZARSLAN, H. 2016. Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği. Journal of Social Sciences and Humanities Researches , vol.17, no.36 , 1-28.
BUCAK, T., & ÖZARSLAN, H., (2016). Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği. Journal of Social Sciences and Humanities Researches , vol.17, no.36, 1-28.
BUCAK, TURGAY, And HAKAN ÖZARSLAN. "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği," Journal of Social Sciences and Humanities Researches , vol.17, no.36, 1-28, 2016
BUCAK, TURGAY And ÖZARSLAN, HAKAN. "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği." Journal of Social Sciences and Humanities Researches , vol.17, no.36, pp.1-28, 2016
BUCAK, T. And ÖZARSLAN, H. (2016) . "Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği." Journal of Social Sciences and Humanities Researches , vol.17, no.36, pp.1-28.
@article{article, author={TURGAY BUCAK And author={HAKAN ÖZARSLAN}, title={Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesi İle Misafir Memnuniyeti Arasındaki İlişki Çanakkale İli Merkezindeki 4 ve 5 Yıldızlı Oteller Örneği}, journal={Journal of Social Sciences and Humanities Researches}, year=2016, pages={1-28} }