D. Görkem And A. C. TÖZ, "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi," 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , Izmir, Turkey, Turkey, 2016
Görkem, D. And TÖZ, A. C. 2016. Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi. 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , (Izmir, Turkey, Turkey).
Görkem, D., & TÖZ, A. C., (2016). Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi . 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, Izmir, Turkey, Turkey
Görkem, Dikeç, And ALİ CEMAL TÖZ. "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi," 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, Izmir, Turkey, Turkey, 2016
Görkem, Dikeç And TÖZ, ALİ C. . "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi." 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , Izmir, Turkey, Turkey, 2016
Görkem, D. And TÖZ, A. C. (2016) . "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi." 3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu , Izmir, Turkey, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Dikeç Görkem And author={ALİ CEMAL TÖZ}, title={Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi}, congress name={3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu}, city={Izmir, Turkey}, country={Turkey}, year={2016}}