İ. İPEK Et Al. , "Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.683-695, 2015
İPEK, İ. Et Al. 2015. Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 683-695.
İPEK, İ., AŞKIN, N., & İLTER, B., (2015). Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.683-695). Eskişehir, Turkey
İPEK, İLAYDA, NİLAY BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ, And BURCU İLTER. "Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
İPEK, İLAYDA Et Al. "Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.683-695, 2015
İPEK, İ. AŞKIN, N. And İLTER, B. (2015) . "Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.683-695.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İLAYDA İPEK Et Al. }, title={Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={683-695} }