M. Dönerçark Et Al. , "Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi," Journal of research in business (online) , vol.7, no.1, pp.103-115, 2022
Dönerçark, M. Et Al. 2022. Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi. Journal of research in business (online) , vol.7, no.1 , 103-115.
Dönerçark, M., Tarhan, Ç., & Tecim, V., (2022). Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi. Journal of research in business (online) , vol.7, no.1, 103-115.
Dönerçark, Mert, ÇİĞDEM TARHAN, And VAHAP TECİM. "Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi," Journal of research in business (online) , vol.7, no.1, 103-115, 2022
Dönerçark, Mert Et Al. "Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi." Journal of research in business (online) , vol.7, no.1, pp.103-115, 2022
Dönerçark, M. Tarhan, Ç. And Tecim, V. (2022) . "Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi." Journal of research in business (online) , vol.7, no.1, pp.103-115.
@article{article, author={Mert Dönerçark Et Al. }, title={Twitter Verileri Üzerinden Olumluluk Tespitinde Ünlem İşaretinin Etkisi}, journal={Journal of research in business (online)}, year=2022, pages={103-115} }