G. SEZGİN SELÇUK Et Al. , "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri," II. Aktif Eğitim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.148-154, 2005
SEZGİN SELÇUK, G. Et Al. 2005. Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri. II. Aktif Eğitim Kurultayı , (İzmir, Turkey), 148-154.
SEZGİN SELÇUK, G., BOYACIOĞLU EMİROĞLU, H., & ŞALK, M., (2005). Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri . II. Aktif Eğitim Kurultayı (pp.148-154). İzmir, Turkey
SEZGİN SELÇUK, GAMZE, HANDAN BOYACIOĞLU EMİROĞLU, And MÜJGAN ŞALK. "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri," II. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Turkey, 2005
SEZGİN SELÇUK, GAMZE S. Et Al. "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri." II. Aktif Eğitim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.148-154, 2005
SEZGİN SELÇUK, G. BOYACIOĞLU EMİROĞLU, H. And ŞALK, M. (2005) . "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri." II. Aktif Eğitim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.148-154.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GAMZE SEZGİN SELÇUK Et Al. }, title={Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Bölüm ve Başarı Algısı ile İlişkileri}, congress name={II. Aktif Eğitim Kurultayı}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2005}, pages={148-154} }