S. Türkoguz, "Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.2, pp.154-182, 2021
Türkoguz, S. 2021. Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.2 , 154-182.
Türkoguz, S., (2021). Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.2, 154-182.
Türkoguz, SUAT. "Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.2, 154-182, 2021
Türkoguz, SUAT. "Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.2, pp.154-182, 2021
Türkoguz, S. (2021) . "Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.2, pp.154-182.
@article{article, author={SUAT TÜRKOGUZ}, title={Öğretmen adaylarının “TÜBİTAK Bilim Genç” Videolarına ve Senaryolara Yönelik Deney Tasarımlarının Yenilikçi Fen Kriterleriyle Değerlendirilmesi: Bir Korelasyonel İnceleme}, journal={International Journal of Active Learning (IJAL)}, year=2021, pages={154-182} }