K. Koruyan, "BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması," İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-79, 2022
Koruyan, K. 2022. BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması. İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2 , 66-79.
Koruyan, K., (2022). BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması. İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, 66-79.
Koruyan, KUTAN. "BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması," İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, 66-79, 2022
Koruyan, KUTAN. "BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması." İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-79, 2022
Koruyan, K. (2022) . "BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması." İzmir Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.66-79.
@article{article, author={KUTAN KORUYAN}, title={BERTopic Konu Modelleme Tekniği Kullanılarak Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması}, journal={İzmir Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={66-79} }