F. H. İDİL And S. NARLI, "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, pp.359-391, 2021
İDİL, F. H. And NARLI, S. 2021. Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52 , 359-391.
İDİL, F. H., & NARLI, S., (2021). Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, 359-391.
İDİL, FERİHA, And SERKAN NARLI. "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, 359-391, 2021
İDİL, FERİHA H. And NARLI, SERKAN. "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, pp.359-391, 2021
İDİL, F. H. And NARLI, S. (2021) . "Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, pp.359-391.
@article{article, author={FERİHA HANDE İDİL And author={SERKAN NARLI}, title={Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={359-391} }