S. KOÇ And F. Y. GÜNAY, "Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi," Ege Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.67-89, 2013
KOÇ, S. And GÜNAY, F. Y. 2013. Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi. Ege Eğitim Dergisi , vol.14, no.1 , 67-89.
KOÇ, S., & GÜNAY, F. Y., (2013). Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi. Ege Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, 67-89.
KOÇ, SİMGE, And FERİDE YASEMİN GÜNAY. "Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi," Ege Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, 67-89, 2013
KOÇ, SİMGE And GÜNAY, FERİDE Y. . "Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi." Ege Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.67-89, 2013
KOÇ, S. And GÜNAY, F. Y. (2013) . "Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi." Ege Eğitim Dergisi , vol.14, no.1, pp.67-89.
@article{article, author={SİMGE KOÇ And author={FERİDE YASEMİN GÜNAY}, title={Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Akademik Başarı, Hatırda Tutma Düzeyi ve Tutumlarına Etkisi}, journal={Ege Eğitim Dergisi}, year=2013, pages={67-89} }