A. S. SARACALOĞLU Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki," Ege Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.53-64, 2004
SARACALOĞLU, A. S. Et Al. 2004. Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki. Ege Eğitim Dergisi , vol.5, no.2 , 53-64.
SARACALOĞLU, A. S., Başer, N., YAVUZ, G., & NARLI, S., (2004). Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki. Ege Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, 53-64.
SARACALOĞLU, ASUMAN Et Al. "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki," Ege Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, 53-64, 2004
SARACALOĞLU, ASUMAN S. Et Al. "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki." Ege Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.53-64, 2004
SARACALOĞLU, A. S. Et Al. (2004) . "Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki." Ege Eğitim Dergisi , vol.5, no.2, pp.53-64.
@article{article, author={ASUMAN SEDA SARACALOĞLU Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumları ve Başarıları ile Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri Arasındaki İlişki}, journal={Ege Eğitim Dergisi}, year=2004, pages={53-64} }