T. GÜNTER And S. KILINÇ ALPAT, "Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi," IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2015
GÜNTER, T. And KILINÇ ALPAT, S. 2015. Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi. IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Turkey).
GÜNTER, T., & KILINÇ ALPAT, S., (2015). Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi . IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey
GÜNTER, TUĞÇE, And SİBEL KILINÇ ALPAT. "Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi," IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Turkey, 2015
GÜNTER, TUĞÇE And KILINÇ ALPAT, SİBEL K. . "Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi." IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey, 2015
GÜNTER, T. And KILINÇ ALPAT, S. (2015) . "Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi." IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUĞÇE GÜNTER And author={SİBEL KILINÇ ALPAT}, title={Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi}, congress name={IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}