B. TATAROĞLU TAŞDAN And A. ÇELİK, "Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi," INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.83-101, 2015
TATAROĞLU TAŞDAN, B. And ÇELİK, A. 2015. Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi. INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3 , 83-101.
TATAROĞLU TAŞDAN, B., & ÇELİK, A., (2015). Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi. INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, 83-101.
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA, And ADEM ÇELİK. "Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi," INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, 83-101, 2015
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA T. And ÇELİK, ADEM. "Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi." INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.83-101, 2015
TATAROĞLU TAŞDAN, B. And ÇELİK, A. (2015) . "Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi." INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.83-101.
@article{article, author={BERNA TATAROĞLU TAŞDAN And author={ADEM ÇELİK}, title={Matematik Öğretmenlerinin Fonksiyon Kavramına Yönelik Gösterim Şekilleri Bilgilerinin Gelişimi}, journal={INESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2015, pages={83-101} }