G. Şendur Et Al. , "Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.197-218, 2020
Şendur, G. Et Al. 2020. Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3 , 197-218.
Şendur, G., Otman, T., Kafadar, F., Aktaş, E., & Kaya, M., (2020). Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, 197-218.
Şendur, GÜLTEN Et Al. "Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, 197-218, 2020
Şendur, GÜLTEN Et Al. "Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.197-218, 2020
Şendur, G. Et Al. (2020) . "Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.3, no.3, pp.197-218.
@article{article, author={GÜLTEN ŞENDUR Et Al. }, title={Modelleme Destekli TaTGA Etkinliklerinin Organik Kimya Dersindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Rezonans Konusu}, journal={Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={197-218} }