A. Kütük And B. S. YILMAZ, "Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi," ANATOLIA , vol.33, no.1, pp.56-67, 2022
Kütük, A. And YILMAZ, B. S. 2022. Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi. ANATOLIA , vol.33, no.1 , 56-67.
Kütük, A., & YILMAZ, B. S., (2022). Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi. ANATOLIA , vol.33, no.1, 56-67.
Kütük, Anıl, And BURCU SELİN YILMAZ. "Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi," ANATOLIA , vol.33, no.1, 56-67, 2022
Kütük, Anıl And YILMAZ, BURCU S. . "Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi." ANATOLIA , vol.33, no.1, pp.56-67, 2022
Kütük, A. And YILMAZ, B. S. (2022) . "Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi." ANATOLIA , vol.33, no.1, pp.56-67.
@article{article, author={Anıl Kütük And author={BURCU SELİN YILMAZ}, title={Dijital Seyahat Aracıları Marka Değerinin Müşteri E-Tatmini ile İlişkisi}, journal={ANATOLIA}, year=2022, pages={56-67} }