S. DOĞRU Et Al. , "İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, pp.1421-1435, 2020
DOĞRU, S. Et Al. 2020. İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4 , 1421-1435.
DOĞRU, S., CEPDİBİ, S., & YILDIRIM DOĞRU, S. S., (2020). İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, 1421-1435.
DOĞRU, SÜLEYMAN, SİMGE CEPDİBİ, And SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU. "İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, 1421-1435, 2020
DOĞRU, SÜLEYMAN Et Al. "İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, pp.1421-1435, 2020
DOĞRU, S. CEPDİBİ, S. And YILDIRIM DOĞRU, S. S. (2020) . "İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.4, pp.1421-1435.
@article{article, author={SÜLEYMAN DOĞRU Et Al. }, title={İşitme Engelliler İlkokullarında Kullanılan Türkçe Kitaplarındaki Etkinliklerin Görsel Okuryazarlık Becerileri Açısından İncelenmesi}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={1421-1435} }