Y. ARBAK Et Al. , "Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.4, no.1-2, pp.31-43, 2004
ARBAK, Y. Et Al. 2004. Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.4, no.1-2 , 31-43.
ARBAK, Y., ÖZMEN, Ö. N., & SAATÇIOĞLU, Ö. Y., (2004). Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. EGE ACADEMIC REVIEW , vol.4, no.1-2, 31-43.
ARBAK, YASEMİN, ÖMÜR NECZAN ÖZMEN, And ÖMÜR YAŞAR SAATÇIOĞLU. "Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma," EGE ACADEMIC REVIEW , vol.4, no.1-2, 31-43, 2004
ARBAK, YASEMİN Et Al. "Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.4, no.1-2, pp.31-43, 2004
ARBAK, Y. ÖZMEN, Ö. N. And SAATÇIOĞLU, Ö. Y. (2004) . "Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma." EGE ACADEMIC REVIEW , vol.4, no.1-2, pp.31-43.
@article{article, author={YASEMİN ARBAK Et Al. }, title={Bilişsel Tarz ve Öğrenme Biçiminin Öğrenci Performansı Açısından Önemi : İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma}, journal={EGE ACADEMIC REVIEW}, year=2004, pages={31-43} }