E. Baran And G. Arabelen, "İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi," 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Aydın, Turkey, pp.382, 2017
Baran, E. And Arabelen, G. 2017. İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi. 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Aydın, Turkey), 382.
Baran, E., & Arabelen, G., (2017). İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi . 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.382). Aydın, Turkey
Baran, ESRA, And GAMZE ARABELEN. "İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi," 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Turkey, 2017
Baran, ESRA B. And Arabelen, GAMZE. "İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi." 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Aydın, Turkey, pp.382, 2017
Baran, E. And Arabelen, G. (2017) . "İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi." 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Aydın, Turkey, p.382.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA BARAN KASAPOĞLU And author={GAMZE ARABELEN}, title={İçsel Pazarlamanın Temel Unsurlarının Değerlendirilmesi: Bir İçerik Analizi}, congress name={16. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2017}, pages={382} }