E. G. ÖZCAN, "Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi," Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL) , vol.3, no.2, pp.225-251, 2022
ÖZCAN, E. G. 2022. Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi. Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL) , vol.3, no.2 , 225-251.
ÖZCAN, E. G., (2022). Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi. Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL) , vol.3, no.2, 225-251.
ÖZCAN, ELİF. "Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi," Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL) , vol.3, no.2, 225-251, 2022
ÖZCAN, ELİF G. . "Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi." Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL) , vol.3, no.2, pp.225-251, 2022
ÖZCAN, E. G. (2022) . "Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi." Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL) , vol.3, no.2, pp.225-251.
@article{article, author={ELİF GAMZE ÖZCAN}, title={Öğretmenlerin Görüşlerine göre Teknoloji Destekli Biçimlendirici Değerlendirme Yeterliklerinin Sınıf Yönetimi Becerileri Üzerindeki Etkisi}, journal={Ogretim Teknolojisi ve Hayat Boyu Ogrenme Dergisi (ITALL)}, year=2022, pages={225-251} }