H. MERT And D. SEZGİN, "Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi," Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, pp.9-13, 2011
MERT, H. And SEZGİN, D. 2011. Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi. Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1 , 9-13.
MERT, H., & SEZGİN, D., (2011). Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi. Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, 9-13.
MERT, HATİCE, And DİLEK SEZGİN. "Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi," Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, 9-13, 2011
MERT, HATİCE And SEZGİN, DİLEK. "Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi." Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, pp.9-13, 2011
MERT, H. And SEZGİN, D. (2011) . "Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi." Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi , vol.14, no.1, pp.9-13.
@article{article, author={HATİCE MERT And author={DİLEK SEZGİN}, title={Geleneksel ve Probleme Dayalı Öğrenim Modeliyle Öğrenim Gören Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeylerinin İncelenmesi}, journal={Anadolu Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri Dergisi}, year=2011, pages={9-13} }