A. AVCI, "5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”," Tarih Okulu Dergisi , vol.13, no.XLV, pp.970-986, 2020
AVCI, A. 2020. 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”. Tarih Okulu Dergisi , vol.13, no.XLV , 970-986.
AVCI, A., (2020). 5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”. Tarih Okulu Dergisi , vol.13, no.XLV, 970-986.
AVCI, AYÇA. "5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”," Tarih Okulu Dergisi , vol.13, no.XLV, 970-986, 2020
AVCI, AYÇA. "5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”." Tarih Okulu Dergisi , vol.13, no.XLV, pp.970-986, 2020
AVCI, A. (2020) . "5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”." Tarih Okulu Dergisi , vol.13, no.XLV, pp.970-986.
@article{article, author={AYÇA AVCI}, title={5E ÖĞRENME DÖNGÜSÜ MODELİNE GÖRE TASARLANAN MÜZİK DERSİ ETKİNLİĞİ: “EŞLEŞEN SESLER KART OYUNU”}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2020, pages={970-986} }