G. Dikeç And A. C. TÖZ, "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi," Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , pp.109-135, 2017
Dikeç, G. And TÖZ, A. C. 2017. Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi. Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , 109-135.
Dikeç, G., & TÖZ, A. C., (2017). Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi. Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , 109-135.
Dikeç, Görkem, And ALİ CEMAL TÖZ. "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi," Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , 109-135, 2017
Dikeç, Görkem And TÖZ, ALİ C. . "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi." Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , pp.109-135, 2017
Dikeç, G. And TÖZ, A. C. (2017) . "Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi." Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi , pp.109-135.
@article{article, author={Görkem Dikeç And author={ALİ CEMAL TÖZ}, title={Marina Müşterilerinin Marinalarda Aldıkları Hizmetlerin Kalite Düzeylerine Yönelik Algılarının Analizi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={109-135} }