Ç. MUTLU And Z. A. BULUT, "Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme," INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH , vol.6, no.2, pp.119-128, 2022
MUTLU, Ç. And BULUT, Z. A. 2022. Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme. INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH , vol.6, no.2 , 119-128.
MUTLU, Ç., & BULUT, Z. A., (2022). Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme. INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH , vol.6, no.2, 119-128.
MUTLU, ÇİĞDEM, And ZEKİ ATIL BULUT. "Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme," INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH , vol.6, no.2, 119-128, 2022
MUTLU, ÇİĞDEM And BULUT, ZEKİ A. . "Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme." INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH , vol.6, no.2, pp.119-128, 2022
MUTLU, Ç. And BULUT, Z. A. (2022) . "Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme." INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH , vol.6, no.2, pp.119-128.
@article{article, author={ÇİĞDEM MUTLU And author={ZEKİ ATIL BULUT}, title={Çeşitli Deneyimsel Unsurların Müşteri Memnuniyeti ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi: Kahve Müşterileri Üzerine Bir İnceleme}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY TOURISM RESEARCH}, year=2022, pages={119-128} }