Atıf Formatları
ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ŞENDUR Et Al. , "ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU," 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.98-99, 2017

ŞENDUR, G. Et Al. 2017. ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU. 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Muğla, Turkey), 98-99.

ŞENDUR, G., KURT, E., HEKİMOĞLU, B., & ESEN, H., (2017). ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU . 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.98-99). Muğla, Turkey

ŞENDUR, GÜLTEN Et Al. "ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU," 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 2017

ŞENDUR, GÜLTEN Et Al. "ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU." 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.98-99, 2017

ŞENDUR, G. Et Al. (2017) . "ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU." 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.98-99.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN ŞENDUR Et Al. }, title={ARGÜMANTASYON TEMELİ ÖĞRETİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AROMATİK BİLEŞİKLERİ KONUSU}, congress name={2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2017}, pages={98-99} }