E. KARATAŞ YÜCEL, "Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi," In Stratejik Marka Yönetimi , Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, 2019, pp.113-148.
KARATAŞ YÜCEL, E. Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi. 2019. In Stratejik Marka Yönetimi , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, 113-148.
KARATAŞ YÜCEL, E., (2019). Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi. Stratejik Marka Yönetimi (pp.113-148), Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK.
KARATAŞ YÜCEL, EZGİ. "Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi." In Stratejik Marka Yönetimi , 113-148. Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, 2019
KARATAŞ YÜCEL, EZGİ K. . "Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi." Stratejik Marka Yönetimi , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, 2019, pp.113-148.
KARATAŞ YÜCEL, E. (2019) "Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi", Stratejik Marka Yönetimi . Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK.
@bookchapter{bookchapter, author ={EZGİ KARATAŞ YÜCEL}, chaptertitle={Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi}, booktitle={ Stratejik Marka Yönetimi}, publisher={NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK}, city={Ankara},year={2019} }