S. KILINÇ ALPAT Et Al. , "Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi," / Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.214-240, 2018
KILINÇ ALPAT, S. Et Al. 2018. Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi. / Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2 , 214-240.
KILINÇ ALPAT, S., ÖZBAYRAK AZMAN, Ö., & ALPAT, Ş., (2018). Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi. / Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 214-240.
KILINÇ ALPAT, SİBEL, ÖZGE ÖZBAYRAK AZMAN, And ŞENOL ALPAT. "Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi," / Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 214-240, 2018
KILINÇ ALPAT, SİBEL K. Et Al. "Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi." / Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.214-240, 2018
KILINÇ ALPAT, S. ÖZBAYRAK AZMAN, Ö. And ALPAT, Ş. (2018) . "Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi." / Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.214-240.
@article{article, author={SİBEL KILINÇ ALPAT Et Al. }, title={Spektroskopik Analiz Yöntemi Uygulamalarında Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={/ Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={214-240} }