A. SÜMEN ÜNAL And G. ŞENDUR, "Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, pp.236-267, 2015
SÜMEN ÜNAL, A. And ŞENDUR, G. 2015. Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2 , 236-267.
SÜMEN ÜNAL, A., & ŞENDUR, G., (2015). Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, 236-267.
SÜMEN ÜNAL, AYSEL, And GÜLTEN ŞENDUR. "Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması," Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, 236-267, 2015
SÜMEN ÜNAL, AYSEL S. And ŞENDUR, GÜLTEN. "Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, pp.236-267, 2015
SÜMEN ÜNAL, A. And ŞENDUR, G. (2015) . "Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması." Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , vol.8, no.2, pp.236-267.
@article{article, author={AYSEL SÜMEN ÜNAL And author={GÜLTEN ŞENDUR}, title={Öğrencilerin Kimyasal Tepkimelerde Hız Konusundaki Kavramsal Algılamalarında Örnek Olaya Dayalı Öğretimin Etkisinin Araştırılması}, journal={Kuramsal Eğitimbilim Dergisi}, year=2015, pages={236-267} }