A. ERDURAN, "Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.169-194, 2020
ERDURAN, A. 2020. Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1 , 169-194.
ERDURAN, A., (2020). Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, 169-194.
ERDURAN, AYTEN. "Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, 169-194, 2020
ERDURAN, AYTEN. "Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.169-194, 2020
ERDURAN, A. (2020) . "Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.1, pp.169-194.
@article{article, author={AYTEN ERDURAN}, title={Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Teknoloji ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={169-194} }