G. Türer And B. Cantürk Günhan, "Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi ," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.214-236, 2022
Türer, G. And Cantürk Günhan, B. 2022. Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi . Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3 , 214-236.
Türer, G., & Cantürk Günhan, B., (2022). Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi . Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, 214-236.
Türer, Güliz, And BERNA CANTÜRK GÜNHAN. "Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi ," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, 214-236, 2022
Türer, Güliz And Cantürk Günhan, BERNA C. . "Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi ." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.214-236, 2022
Türer, G. And Cantürk Günhan, B. (2022) . "Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi ." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.214-236.
@article{article, author={Güliz Türer And author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN}, title={Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi }, journal={Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi }, year=2022, pages={214-236} }