R. N. UZUN Et Al. , "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK," In SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2 , Ankara: Gazi Yayınevi, 2022, pp.111-126.
UZUN, R. N. Et Al. BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK. 2022. In SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2 , Gazi Yayınevi, Ankara, 111-126.
UZUN, R. N., BAYANSALDUZ, M., ŞAHİN, T., & ALBAY, F., (2022). BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK. SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2 (pp.111-126), Ankara: Gazi Yayınevi.
UZUN, RECEP Et Al. "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK." In SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2 , 111-126. Ankara: Gazi Yayınevi, 2022
UZUN, RECEP N. Et Al. "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK." SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2 , Gazi Yayınevi, 2022, pp.111-126.
UZUN, R. N. Et Al. (2022) "BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK", SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2 . Ankara: Gazi Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={RECEP NUR UZUN Et Al. }, chaptertitle={BİR MARKANIN TANITIM ARACI: SPORDA SPONSORLUK}, booktitle={ SPOR BİLİMLERİNE KURAMSAL BAKIŞ 2}, publisher={Gazi Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }