Atıf Formatları
Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. ILGIN And N. KONUK, "Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği," International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn , İstanbul, Turkey, pp.33, 2019

ILGIN, H. Ö. And KONUK, N. 2019. Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği. International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn , (İstanbul, Turkey), 33.

ILGIN, H. Ö., & KONUK, N., (2019). Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği . International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn (pp.33). İstanbul, Turkey

ILGIN, HİCRAN, And NEBİYE KONUK KANDEMİR. "Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği," International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn, İstanbul, Turkey, 2019

ILGIN, HİCRAN Ö. And KONUK, NEBİYE K. . "Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği." International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn , İstanbul, Turkey, pp.33, 2019

ILGIN, H. Ö. And KONUK, N. (2019) . "Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği." International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn , İstanbul, Turkey, p.33.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HİCRAN ÖZLEM ILGIN And author={NEBİYE KONUK KANDEMİR}, title={Marka İmajı ve Pazarlama Aracı Olarak Sosyal Medya BMW ve Mercedes Örneği}, congress name={International Congress of Management Economy and Policy 2019 Autumn}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={33} }