B. GÜLER And M. ŞAHİN, "Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.108-127, 2015
GÜLER, B. And ŞAHİN, M. 2015. Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1 , 108-127.
GÜLER, B., & ŞAHİN, M., (2015). Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, 108-127.
GÜLER, BEKİR, And MEHMET ŞAHİN. "Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, 108-127, 2015
GÜLER, BEKİR And ŞAHİN, MEHMET. "Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.108-127, 2015
GÜLER, B. And ŞAHİN, M. (2015) . "Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.9, no.1, pp.108-127.
@article{article, author={BEKİR GÜLER And author={MEHMET ŞAHİN}, title={Karma öğrenme yönteminin ilköğretim fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarına öz düzenleme ve bilimsel süreç becerilerine etkisi}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2015, pages={108-127} }