G. Akamca Özyılmaz And H. Hamurcu, "Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , no.28, pp.178-187, 2005
Akamca Özyılmaz, G. And Hamurcu, H. 2005. Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , no.28 , 178-187.
Akamca Özyılmaz, G., & Hamurcu, H., (2005). Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri. Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , no.28, 178-187.
Akamca Özyılmaz, Güzin, And HÜLYA HAMURCU. "Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri," Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , no.28, 178-187, 2005
Akamca Özyılmaz, Güzin A. And Hamurcu, HÜLYA. "Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , no.28, pp.178-187, 2005
Akamca Özyılmaz, G. And Hamurcu, H. (2005) . "Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri." Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education , no.28, pp.178-187.
@article{article, author={Güzin Akamca Özyılmaz And author={HÜLYA HAMURCU}, title={Çoklu Zeka Kuramı Tabanlı Öğretimin Öğrencilerin Fen Başarısı Tutumları ve Hatırda Tutma Üzerindeki Etkileri}, journal={Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education}, year=2005, pages={178-187} }