Z. ÖTER And Ö. TÜTÜNCÜ, "Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım," DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü , vol.3, no.3, pp.95-117, 2001
ÖTER, Z. And TÜTÜNCÜ, Ö. 2001. Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım. DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü , vol.3, no.3 , 95-117.
ÖTER, Z., & TÜTÜNCÜ, Ö., (2001). Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım. DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü , vol.3, no.3, 95-117.
ÖTER, ZAFER, And ÖZKAN TÜTÜNCÜ. "Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım," DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü , vol.3, no.3, 95-117, 2001
ÖTER, ZAFER And TÜTÜNCÜ, ÖZKAN. "Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım." DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü , vol.3, no.3, pp.95-117, 2001
ÖTER, Z. And TÜTÜNCÜ, Ö. (2001) . "Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım." DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü , vol.3, no.3, pp.95-117.
@article{article, author={ZAFER ÖTER And author={ÖZKAN TÜTÜNCÜ}, title={Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım}, journal={DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü}, year=2001, pages={95-117} }